top of page
New Project from Photopea (9).png
Search
Writer's pictureMona El Hamaky

مطعم ومقهى ستيريو

يعد مطعم ومقهى ستيريو واحد من أفضل المطاعم الموجودة في التجمع الخامس، يقدم أفضل الأكلات وأكثرها تنوع يهتم جدًا براحة العملاء، أجواء مناسبة للكبار والصغار كما أن المطعم يسمح بإقامة أعياد الميلاد للأطفال والكبار ويشارك طاقم العمل في الاحتفال، مما يدل كم أن طاقم العمل في المقهى ودود ولطيف.

  عنوان المطعم

العنوان: أمام المستشفي الجوي شارع التسعين الجنوبي التجمع الخامس القاهرة الجديدة.

أرقام التواصل مع مطعم ومقهى ستيرو

يحرص مطعم ومقهى ستيريو على راحة العملاء، والرد على الأسئلة ومعرفة آراء العملاء فى الطعام ويمكنكم التواصل معهم عن طريق رقم الموبايل 010 32412000 أو من خلال info@stereorestaurant.com أو صفحتهم على الفيس بوك.

مواعيد العمل في مطعم ومقهى ستيريو

تسهيلًا على كافة العملاء تم تحديد ساعات عمل للكافية تتناسب مع معظم مواعيد العملاء، و لضمان راحة الأشخاص في أي وقت، تم تحديد المواعيد كالآتي: مطعم ومقهى ستيرو يعمل يوميًا بدون أي إجازات، حيث مواعيد فتح المحل اليومية من الساعة 8:00 صباحًا، حتى الساعة 4:00 صباحًا.

هل يمكن اصطحاب الأطفال معنا

نعم يمكن اصطحاب الأطفال، لأن المطعم مزود بمنطقة خاصة للأطفال،لذا يعتبر مكان مناسب لقضاء بعض الوقت مع أطفالك ويقدم وجبات مناسبة لهم.



تجربة بعض الأشخاص مع المطعم 

التجربه الأولى:  من أفضل الأماكن في التجمع الخامس هوا الحقيقة المكان واخد ستايل لوحده حتى في الموقع بتاعه مميز فيه الاكل عندهم حلو قوى والخدمة مميزة وديكور ونظافة المكان رايقة جداً بصراحة خروجة حلو لو كنت خاطب ممكن تعزم خطيبتك فيه او لو مجوز حتى الباستا عندهم تحفه والبيكاتا والاستيك والمقبلات عندهم في حته تانية خالص خالص بصراحة تجربة ممتعة وانا عن نفسي روحت هناك اكتر من مرة وهروح تانى ان شاء الله.

التجربة الثانية: الاكل روعه والمكان جميل يعيبه الانتظار شويه بسبب الضغط بس ماشاء الله يستاهل فعلا الستاف خدوم جدا ومرحب بالضيوف واخص بالذكر الاستاذ محمد في صاله الدور الاول.

التجربة الثالثة: جميل جدا اكل و سيرفيس بس زحمة جدا و دوشه قوي و محتاج اجي في يوم اهدا شوية علشان اعرف اقيمه تاني.

التجربة الرابعة: من احلى المطاعم كقيمه مقابل السعر، كميات كبيره و اسعاره متوسطه، قاعده شيك و خدمه ممتازه تجربه حلوه دائما بروحه كتير و محبب للعائلة،يوجد بيه Kids Area لمحبين الخروج و الاستمتاع مع اولادهم انصح بتجربته جدا.


لوجو فيسبوك
لوجو انستجرام
لوجو طلبات
logo Tripadvisor



Comments


bottom of page